KaWaN-kaWaN

Wednesday, March 9, 2011

0
Komen

kEnaNgaN beRsaMa NORASHIMA BT MAZLAN~

Assalammualaikum!disini saya ingin menceritakn sebuah kisah tentang farah amelia dan sahabatnya norashima!..aceh!hahaha..

aku nak cerita la cikit en..pasal sahabat aku yang paling baik dip0liteknik UNGKU OMAR! walaop0wn dia dah berenti..aku tetap ingat dia sampai maty..sebab aku tak penah lupe sahabat2 aku di luaq sane..yang laen p0wn aku ingat..cme sekarang..aku ma0 ctew pasai s0wang dul0..ta larat ma0 ctew pasai smua..hahaha..s0..anda ma0 dengaq cite pasal kawan2 saya??tunggu giliran ek!hahaha..apew yang penting...KERJASAMA!XD

aku nak cite skt..ce cte..ce cte..ma0 cte la ney!name dia NORASHIMA BT MAZLAN..no kad pengenalan...ta ingat lak!hahaha..n0 kad matrik 01DPM10F2008..dia tinggal kt simpang pulai jew..tapi tataw kat ne..hikhikhik...0wangnye ala2 c0mey gitu..macam saia!0wangnya..s0pan santun..lemah lembut..na teng0k ta rupe dia??sat ekkkk!


haaaa...ney la dia..c0mey ta c0mey ta??ap0??na lagi gamba eh??ham0i2!1 gambaq 2 p0sen!
sat noh!

haaaa...da nampak da???amacam??ada ciri2 wanita idaman ta??hahaha..taley!dia hak milik kekal!hahaha..

adew lagi..dun w0rie!ma0 teng0k lagi??haaa...sat2..

haaaa...daaaa2..cuk0p sampai setakat ney saja!na lebey2..bayaq laaa...ingat free ka ma0 teng0k gambaq!hahahaha...


02/03/11..4.30 pm
pergh!akhirnya POLIBRIGED DA BERAKHIR...wala0p0wn kami kalah!hahaha..da la aku itam..lagi betambah itam haaa...ish2!hahaha..masa tuh..aku maseh lagi besama shima..gelak ketawa..guraw senda..and time balik..aku tak sempat jumpe dia..sebab time tuh 0wang semua bereb0t na balik!ad0iii...dalam atie aku..tapew la..es0k adew lagi nak jumpe shima..

03/03/11..
arie ney shima tak datang..tapi pelik..selalunya dia akan msg aku kalaw dia tak datang..dalam atie aku..nape shima tak msg ek??tapew laa..es0k jumpa shima..tanye la dia..dalam atie..aku bekata...
time kat masjid..0wang g masjid..bace Al-quran..betaubat..aku lak!m0m0kak j0 koj0..hahaha...d0k g0lak2 sampai ta hengat dunia..bak kata2 0wang dul02 la en..0wang skew gelak glew2 ney..es0knye dia melalak!haaa..bt0i la tuh..time tuh ngah excited na p0i dinner es0k!tuh tegelak2..cam ingat dunia ney aku punye!hahaha..
es0k arie jumaat wajib pakai baju batik kampus!hergh!tam03!ingat baru nak pakai baju kurung laen..nak k0mp0m dengan shima pakai baju batik len..tapi dia 0ff hp..agak pelik!tapi tapew laa..hanya sedapkan atie..wala0p0wn atie aku rase laen macam saja!

04/03/11...8.15 am..
aku teng0k shima ta datang..semalam p0wn tak datang..agak pelik la en..kalaw dy tak datang..dia akan inf0rm kat aku..semalam p0wn dia tak msg..aku lak tak teringat nak msg..and then..aku tr0s amek hp..aku try k0l..ta dapek..try msg lagi la..PENDING!aku ingat dia saket 0r apew la en..risaw laaa..my bestie k0wt!!sap0 ta sayang!dengan tak segan silu..p la msg kawan si shima ney haa..agak2 msg mas0k..tekej0t ber0k aku bile dia kate..SHIIMA NAK BERENTI!agak2 la en..apew yang adew dalam kepala 0tak aku??
mesti la pelik..time tuh aku jadi blurr!!aku try la msg shima..ta dapek2 gak!dalam kelas BI..zuryn p0wn tanye..shima saket kew??semalam dia teserempak dengan akak rumah sewa shima..kate shima dah pindah rumah asal dia..dalam atie aku lagi bekata..memang k0mp0m shima nak berenti!semua tanye aku..shema awat ta datang??shema saket ka??shema..bla..bla..bla..time tuh ALLAH jew taw dalam atie aku ada apa..tekunci mulut aku..suara aku..untuk bekata..SHEMA NA BERENTI!aku try punye try..akhirnye shema bukak gak hp dia..aku tanye dia kenapa na berenti!aku macam taley terima dia akan tinggalkan aku..tapi..jawapan dia membuat aku lagi sedey..tapew la..itu keputusan dia..aku tak b0le halang..aku hanya mampu untuk mend0akan kejayaan dia..wala0p0wn aku taw..aku takan jumpe dia lagi..d0a dari jarak ja0h..

kala0 aku taw shima nak berenti..aku nak pel0k dia..na cakap aku SAYANG dia!!kala0 aku taw dia nak berenti..aku nak luangkan masa semasa2nya dengan dia..!kala0 aku taw dia nak berenti..aku nak amek gamba sepuas2nya dengan dia..sampai mem0ry kad pen0h!!gamba aku dengan dia...
TAPI....aku tak sempat buat macam tuh..aku tak sempat nak cakap aku SAYANG dia..aku tak sempat nak pel0k dia..aku tak sempat luangkan mase dengan dia..aku tak sempat nak buat segalanya2 untuk dia!!
AKU TAK SEMPAT..masa tuh..hanya ALLAH yang taw macam mana atie aku..aku tak dapat nak macam mana aku dalam kelas tanpa dia..selalu berdua..sekarang..hanya AKU..tadew shima lagi..

JADI..HARGAILAH 0WANG YANG ADA DISEKELILING KAMO..tak0wt kemudian arie..kita menyesal...

BILA aku kate aku SAYANG..maksudnye..aku SAYANG sangat2...and..aku tak pernah nanges segile2 macam ney..disebabkan se0wang sahabat!wala0p0wn aku banyak sahabat..aku tak penah jumpe sahabat macam shima..setiap saat..setiap detik sentiasa ada untuk aku..ketika senang dan susah..kami tetap bersama!dia tak penah bekira..dia tak penah marah..dia tak penah menyesal dapat kawan macam aku..
AKU TAK PENAH DAPAT SE0WANG SAHABAT MACAM DIA..
jadi..disini..aku nak buat pengumuman..AKU SAYANG KAW NORASHIMA BT MAZLAN!!maybe satu arie aku akan bejumpa dengan dia lagi..INSYAALLAH!

lepas ney..tadew lagi nak makan nasi lemak bungkus dengan shima..tadew lagi p0i k0perasi dengan shima..tadew lagi aku na g t0ilet dengan shima..semuanya tadew da..hanya tinggal aku..tapi..aku takan lupe kenangan aku dengan dia..TAKAN! 

terima kaseh shima..bagi aku kenangan yang cukup indah!wala0p0wn sekejap!baru 4 bulan kite kenal..banyak sangat kenangan yang tak dapat aku lupe..lagi2 besama kam0..maseh sangat2!sebab sudi kawan dengan aku..maseh!=')
suda2..sampai stuh sajew la ctenyenye...THE END!hahahaha...
m0h teng0k gmbaq kami besame ye!:D


0wang d0k seb0k wat akaun..keje kami tangkap gamb0!hahaha..


tadew k0je!=P

time ney PN.KOMALAH tak mas0k lagi..relax suda!hahahaha...


s0mpek laghi tangkap gamb0!padahal take 5 k0wt!



apabila mulanya latihan kawad kaki..kami p0wn bemula la sesi tangkap gambaq...hahaha..padahal 0wang kat d0pan tuh da tepekik tel0long sane sini cam 0wang gil0 s0h beratur..kami kt sini d0k tangkap gamba lagi..anaakkk sapaa la neyyy!jawab ckt2!
ANAK AZAM N ANAK MAZLAN!hahahaha..



0k2..suda abes sesi teng0k gamba..jadi..kawan2..mai kita sama2 d0akan yang tebaek t0k shima..aminnn!=)

Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !