KaWaN-kaWaN

Sunday, January 1, 2012

0
Komen

Happy New Year ♥






Tahun 2012 ? Eyh, bukan 2010 ke ? Laaa. Dah 2012 rupanye. Tak perasaan ! hahaha.
Okeyh, name pun new year kan ? mesti semua kene baru.
Baju baru, kasut baru, beg baru, buku baru, azam baru, 
boyfwenz baru, umur baru ?
Erk ? umur baru ? maknenye, umur aku meningkat ? takde 18 ? takde 19 ?
Alamak ! maknenye, aku makin tua !! Eyh, salah, makin dewasa, tua tua ney slow sikit ek.
ade gak orang free free jee dapat sepuk. haaa !

Sebelum aku lupa, ape yang aku nak ucapkan, aku nak cakap sikit pasal azam aku  :

Semoga tahun 2012 lebih bermakne, banyak kenangan manis berbanding kenangan pahit. 
Kene ubah perangai malas jadi rajin.
Carik Boyfwenz kaye, tak hensem punn takpe, janji comey.
nak simpan duit nak pergi Disneyland !
nak umur 18 balik boleh dak ?
nak dapatkan ape yang aku tak tahu.
nak kuruskan badan. Tettt ! ape gelak gelak. orang seyez ! kehkeh
Ape yang penting ! nak belajar rajin rajin. Aceehh ! hahaha.
rasenye azam ney dari aku form 1 kutt. errr, no komen ! hahaha

Aku pun tak tahu ape yang aku merepek pasal azam aku. Haishh ! langsung tak boleh pakai.
hahaha, okeyh, Selamat tahun baru semua ! semoga tahun ney anda boleh simpan kenangan kenangan yang takkan boleh kita lupa sampai mati ! 
sape dapat bonus tuh, jangan malu jangan segan, nak kongsi pun bolehh ! hahaha.





Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !