KaWaN-kaWaN

Friday, October 12, 2012

0
Komen

30 September ♥

Hey hey kawan sekalian ! okeyh saya tahu saya salah sebab tak hupdate tetiap hari. Series saya sekarang busy. betul, tak tipu ! hewhew. Maafkan saya maafkan saya.
Okeyh, tajuk entry hari ney adalah 30 Sempteber. Ada ape dengan tarikh 30 september ?
Cube teka ! cube teka ! Tak tahu ? Sampainye lahh hati ! 30 September adalah tarikh hari lahir saya tahu tak. Merajuk lah cenggini *Okeyh gedik.
"Kenapa baru sekarang nak hupdate, bende dah lepas kut". Heloooo ! sukati lah nak hupdate bebile mase, suka jeles kan kan. kan saya dah jelaskan bahawasanya saya sangat membusykan diri dengan praktikal praktikal ney. Tadew masa nak hupdate. Seyes ! saya tak tipu. Sila percaya. 
Happy birthday to me ♥
Mulai saat ini, detik ini dah tadew 8teen, dah tadew 9teen, dah masuk angka PULUHAN. sokeyh, muda lagi kan kan. Ape ape pun Alhamdulillah syukur ke hadratmu Ya ALLAH kerana memberi aku peluang untuk hidup sampai ke hari ini. ALHAMDULILLAH.
Dan kepada semua yang wish birthday saya, terima kasih tak terkira sebab doakan saya, tak tak tahu nak balas jasa baik anda semua. Hanya mampu mendoakan kesejahteraan anda. Semoga ALLAH memberkati anda semua di dunia dan akhirat. Aminnn.
Eyh, saya nak kongsi cerita hadiah yang saya dapat. nak tahu dak ? klik SINI

Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !