KaWaN-kaWaN

Friday, May 20, 2011

0
Komen

kenapa perlu nanges??

kenapa aku nanges??
kenapa atie aku sedey??
blew aku teng0k dy dengan p0mpuan lain..
mesra..
kenapa aku na jelez??
dy bukan milik aku lagi..
aku bukan sapew2 bagi dy..
tadew kene mengene..
tapi napew aku sedey..
napew aku nanges..
blew p0mpuan tuh panggil dy sayang..
kenapa air mata aku jatuh??
kenapa??
kenapa??
kenapa??

Ya tuhan..macam mana aku na lupew en dy..
kenapa blew saat aku bet0l2 menghargai dy..
dy ta menghargai aku..
kenapa blew saat aku bet0l2 mencintai dy..
dy mainkan perasaan aku..
kenapa saat aku bet0l2 setia..
dy memperlekehkan kesetiaan aku..
kenapa saat aku bet0l2 ingin menjadi series..
dy pergi tinggalkan aku..

aku still ingat janji dy..
wala0p0wn aku taw janji dy da ta ingat janji tuh..
tapi aku tetap tunai en janji tuh..
aku akan tunggu kaw sampai 3 ta0n..
bunyi cam b0doh..
tapi aku still akan tunai en janji uh..
itu janji aku~


Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !