KaWaN-kaWaN

Sunday, June 5, 2011

0
Komen

BoDohNyE aKu~

apew aku ney..blew 0wang tuh da adew 0wg len..baru na syg..
telambat suda lol..
hahahahhaa..tapew laa..s0key..
aku sendiri yang t0lak dy..
sebab aku tak pasti dengan atie aku sendiri...
tapi blew dy luah en masalah dy tentang gurlz laen..
napew lak atie aku saket..
haishh..aku dengan dy en "MEMBE" jew..

tapi kalaw dy adew gurlz laen p0wn..
kenapa dy bagi aku harapan..
kenapa dy luah en kata2 yang tak sepat0tnye dy kate kat aku...
dy buat aku teringat kisah dul0..
buat aku menyesal kali ke 2..
tapi aku tak0wt nak terima dy..
sebab..aku p0wn sendiri tataw..
aku ta pasti dengan hati aku sendiri..
macammana aku nak terima dy..
aku tanak bagi dy harapan..
aku tanak dy c0p aku sebagai p0mpuan penipu..
tapi napew dy bagi aku harapan..
huuhhh..s0key la farah...
naseb k0 la..na wat camne en..
just f0rgive and f0rget..
jangan sebab bende ney..
kaw dengan dy putus persahabatan..
biarlah pesahabatan ney kekal sampai blew2..

~THE END~


Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !