KaWaN-kaWaN

Tuesday, June 28, 2011

0
Komen

:: Di sebalik lagu Di saat Aku MencinTaiMu ::



Mengapa kau pergi..
Mengapa kau pergi..
Di saat aku mulai mencintai CIK NIN..
Berharap engkau jadi kekasih hatiku..
Malah kau pergi jauh dari hidupku..

Menyendiri lagi..
Menyendiri lagi..
Di saat kau tinggalkan diriku pergi..
Tak pernah ada yang menghiasi hariku..
Di saat aku terbangun dari tidurku..
Aku inginkan NIN..
Datang dan temui aku..
Kan ku katakan pada CIK NIN..
Aku sangat mencintai diri NIN..
Aku inginkan diri NIN..
Datang dan temui aku..
Kan ku katakan pada CIK NIN..
Aku sangat mencinta..CIK NIN..

Menyendiri lagi..
Menyendiri lagi..
Di saat kau tinggalkan diriku pergi..
Tak pernah ada yang menghiasi hariku..
Di saat aku terbangun dari tidurku..


Aku inginkan diri NIN..
Datang dan temui aku..
Kan ku katakan pada CIK NIN..
Aku sangat mencintai diri NIN..
Aku inginkan diri NIN..
Datang dan temui aku..
Kan ku katakan pada CIK NIN..
Aku sangat mencinta..CIK NIN..



lagu ney khas untuk CIK NUR AZNIN BT ABD SAMAH..
ikhlas dari CIK NABILA FASYA..*tataw name bapak*
bhahahahaha...0kbhai~

Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !