KaWaN-kaWaN

Saturday, December 24, 2011

2
Komen

Diari untuk Angah ♥


Okeyh, mesti tertanye tanye kan ape motif aku letak gambar katak. hehe
Eyh, biar lah, katak itu buah hati jantung aku tahu ! so, semestinye dia model dalam entry hari ini !
hahaha. Okeyh over plak.







Balik pada tajuk, okeyh, cube tengok dekat kaki katak ?
ada ape dekat kaki dia ? cube lah tengok. ape ? tak nampak.
aiyoo, okeyh lah, aku zoom bagi nampak sikit ek. heee






haaa. nampak tak nampak tak ? kalau tak nampak jugak.
Err, tak dapek den nak nolong ! hehe.
okeyh, moral of the story, diari ini di hadiahkan oleh seorang insan yang paling penting dalam hidup aku.
Sentiase ade untuk aku ketika aku susah, senang, marah, sedih, gembira.
Sanggup bersusah payah untuk aku.
Tak pernah kenal erti penat, letih, lesu. Sanggup bersusah kerana aku.
Beliau seorang yang sangat sangat cool, boleh bertukar pendapat.
boleh mintak tolong walaupun bende kecik je. membebel membebel gak, tapi tetap tolong !
hehehe. sanggup habiskan duit untuk aku.
bagi aku makan, minum, tempat tinggal, pakaian, semua lah. Lengkap !
satu pun tak kurang. Tak pernah mengeluh bile poket dah kering.
mane tak kering, aku mintak macam macam. hehe.
Dia lah jantung, hati, intan payung, emas, belian. Insan yang sangat bermakna dalam hidup aku.
Tanpa Beliau, tak tahu macam mana aku boleh ade dekat bumi ney.

Terima Kasih Ayah ! akan akak simpan diari ney baik baik,
sebaik mane ayah jage akak dari kecik sampai lah sekarang. dah 19 Tahun 3 bulan !
Terima Kasih ayah ! jasa mu akan ku kenang sampai bila bila.
akak sayang ayah ! 

p/s : baru aku tahu ayah aku seorang yang sangat romantik ! sebab tuh share pasal cinta ! kehkeh. bukan hanya kejar cinta pada manusia saje, cinta pada ALLAH mesti di utamakan ! InsyaALLAH.



Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

2 comments:

Lavender Lassie Roses said...

Hi Si Budak Katak! :)Saya Ada tag kat entri 1 GiveAway dr Miss Lily.. nanti tengok yer..
http://lassierose.blogspot.com/2011/12/1st-giveaway-lily-butterfly-by-miss.html

cintasibudakkatak said...

@Lavender Lassie Roses 0keyh ! maseh2. tapi sy tak reti nak j0in. heee. ^^ btw, sy da f0lo bl0g kam0 ! c0mey sgt ! lg2 lagu dy. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !