KaWaN-kaWaN

Thursday, December 8, 2011

0
Komen

saya rindu dia ! ♥


semalam aku mimpi dia. yee. aku mimpi shema ! NORASHIMA BT MAZLAN !
ya ALLAH, aku mimpi aku dapat peluk dia. aku mimpi aku dapat bersama dengan dia balik !
aku mimpi aku dapat belajar bersama sama dengan dia dekat PUO !
rase macam tak pecaya ! rase macam mula mula aku jumpa dia !
first time aku kenal dia ! rase macam polibriged sama sama dengan dia !
series aku rindu dia ! rindu sangat sangat ! rindu sampai tak terkata !







shema, awak nak tahu tak ? kalau saya rindu awak. saya minum air ney.
tapi dekat poli, dah tak ade air ney, saya tak dapat minum air ney lagi sebab bila saya rindu awak,
 saya carik air ney. kenapa air ney punn nak pergi dari saya ? kalau saya rindu awak, mane saya nak dapatkan air ney. mane saya nak carik air ney. sebab saya kenal air ney punn dari awak. setiap kali waktu rehat, awak mesti beli air ney. dan mesti awak share dengan saya. tapi kenapa air ney mesti pergi jugak ? kenapa air ney mesti pergi dari kehidupan saya ? macam mana saya nak ubatkan rindu saya dekat awak kalau air ney tak ade ?





kenapa dia mesti pergi ? pergi tanpa sebarang nota ? tanpa sebarang kata ?
tanpa pelukan terakhir ? tanpa kata kata semangat ?
kenapa orang yang aku sayang mesti pergi dalam hidup aku ?
kenapa aku mesti kehilangan dia ? kenapa aku baru nak merasa, nak mengetahui tentang apa itu sahabat. kehadiran dia membuat aku betul betul bahagia ? membuat aku betul betul perlukan seorang sahabat ?
membuat aku memerlukan dia setiap saat ? membuat aku tersenyum bila bersama dia ?
membuat aku menghargai sebuah persahabatan ? kenapa dia mesti pergi ?
kenapa orang yang aku betul betul memerlukan setiap detik, setiap saat pergi tinggalkan aku?
kenapa ya ALLAH ?







shema, saya rindu awak. rindu sangat sangat. bila saya dapat jumpa awak ? 
bila saya boleh kongsi cerita dengan awak ? bila saya dapat tengok senyuman awak ?
bila saya dapat meluangkan masa bersama sama awak lagi ?
bila saya dapat snap picture dengan awak lagi? 
boleh saya simpan dalam album semua gambar kita bersama.
bila kita akan jumpa lagi ? bila ?






ya ALLAH. jika dia dengar ape yang aku mohon padamu.
tolong sampaikan rindu aku kepada dia. 
tolong sampaikan sayang aku kepada dia.
aku tak mampu tahan rindu aku kepada dia ya ALLAH.
semoga Engkau pertemukan aku dan dia kembali. tak kira cepat atau lambat. 
tak kira setahun atau dua tahun. aku akan tunggu saat saat itu.
makbulkan lahh doa ku ya ALLAH.






shema, saya sayang awak. sayang sampai tak tahu nak ucapkan macam mana lagi.
terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya.
terima kasih sebab pernah mendengar segala celotehan saya.
terima kasih sebab tak pernah kenal erti penat melayan kerenah saya.
terima kasih sebab sentiasa ada untuk saya.
terima kasih sebab memberi kenangan yang paling indah tentang kita berdua.
terima kasih sebab menjadi sahabat saya.
satu hari nanti, kita pasti akan berjumpa. ini doa saya. :')


 yang amat meyayangimu,
farah amelia






saya utuskan sekeping surat untuk awak. semoga satu hari nanti, awak dapat bace surat ney. mana tahu kita dapat bejumpa balik. dengan izin ALLAH. insyaALLAH. 

Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !