KaWaN-kaWaN

Saturday, February 9, 2013

0
Komen

First Entry untuk tahun 2013


Hyeee ! okeyh firstly sorry sesangat sebab lame tak update belog. dah berhabuk dah haaa ! hihi. Dah masuk bulan February baru nak update belog kan. okeyh maafkan saye yeee. seyes rindu dengan belog ney ! banyak cerita aku nak kongsi. 

Semenjak dah Semester 5 ney, busy sikit lah weyh. Memang tadew mase nak bukak belog. sebenarnye ade cuma masa tak mengizinkan aku luangkan masa dengan belog. So, idea pun tak reti reti nak datang  tambahnye pula lappy macam dah bengong. tunggu masa nak campak dalam tong sampah, tapi sayang pulak. ney semua gara gara cina banggang ! tataw ape dy buad dengan lappy aku sampai jadi bengong macam ney. daripada keypad jeh rosak, dah semua jahanam ! saje nak mencekik duit aku. nak beli baru memang tunggu time koje lah kan. acane nak update belog. tapi tadew lah sampai niat nak tutup belog ney. Belog ney hasil titik peluh aku sendiri. Bukan senang taw nak edit2 belog ney bagi cantik. Ambil masa yang lama. hihihi

Belog ney pun bantuan daripada blogger yang femes. Tanpa tutorial diorang aku takkan dapat hasilkan belog yang macam ney. ney pun bagi aku belog paling simple. Cukup lah setakat macam ney, aku lebih suka simple2. 

Ssepanjang masuk semester 5 ney, nak belajar pun otak beku kut. maklum lah, budak baru balik LI memang cenggini. Dah biasa senang lenang di office, tak payah baca buku untuk quiz, test dan sebagainya. Dok goyang kaki pikirkan pasal report LI. Ney dah masuk belajar balik ape pun yang di buad semua blurrr. Tapi alhamdulillah setakat menjawab quiz, test dan sebagainya masih mampu lagi cuma tak seaktif dulu. acceehhh ! hahaha. 

Sebenarnye nak komplen, better habiskan belajar dulu dan akhir semester sekali baru buad LI. Bila menjalankan LI semasa semester akhir, senang bila habis jeh LI kut kut kalaw company nak amek kita bekerja keh, mane lah tahu kan kalaw ade rezeki dapat keje dekat tempat LI. tadew lah rakyat malaysia banyak tanam anggur dekat depan rumah kan. Nampak sikit peningkatan untuk pelajar yang baru graduate. Masa depan pun terjamin. Hidup senang mati pun senang. *masuk keh ?* hahaha kbye ~



Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !