KaWaN-kaWaN

Friday, June 8, 2012

0
Komen

Kesabaran menggunakan Photoshop





Ehem, lame gile aku tak hupdate. Maaflah ye kekawan. Saye tersangat lah dan tak ada idea nak tulis ape dekat blog. -_- tapi kali ini ade idea. hehehe. Tajuk entry kite pasal hari ini berkenaan photoshop. Ape bende tuh ? Err, bende ney ade kaitan edit edit photo. Alaa, pernah dengan photoscape ? adik beradik lah tuh. hee.
Tak tahu jugak ? tak dapat lah nak tolong. -_-

Okeyh, sebenarnye aku dah lame nak guna photoshop ney, tapi tak reti dan tak ade software berkenaan dengan photoshop. Tapi tetibe hari ney aku tersangat lah rajin nak guna photoshop. Sekali haa, amek ! tergagap gagap nak gunenye pun. adehhh, penat tahu ? 

Aku buad sambil duduk, baring, kaki ke belakang, semua posing da aku buad, tapi satu ape pun tak jadi. hampeh. -____-. Penat weyh ! Tahap kesabaran aku semakin lame semakin tak tahu nak cakap macam mane. geram ! rase nak lukis sendiri jeh. gile susah nak mampuih !

Rase buhsan dah melanda, tapi disebabkan semangat tuh masih ade, aku masih cube sampai sekarang dan tak lepas lepas. sane senget lah, situ tak betul lah. bilee dah copy and paste bapak lahh gilee buruk ! sedih tak ? Mohon sila bersedih sebab aku buat dengan penuh semangat kut. sampai sekarang buruk jeh gambar gambar yang aku buat. -_-. Na pinjam tangan korang boleh dak ? yang mahir pasai photoshop ney. Mohon bantulah saye. :(

Moral of the story, sape yang newbie macam aku nak gune photoshop, banyak banyakkan bersabar ketika menempuhinya. hhahaha. Gud Luck :)

Terima Kasih kerana sudi meluangkan mase untuk membace entry ini

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT ini adalah Hak milik mr.katak !